Hoe werkt de levering van mijn boxspring?

Zodra we uw boxspring verzendklaar hebben gemaakt, zal onze bezorgpartner contact met u opnemen om een datum van levering en/of montage te bespreken. Van de bezorg- en montagepartner ontvangt u ook een tijdsvlak van levering/montage. Op de afgesproken dag wordt uw boxspring geleverd/gemonteerd binnen het besproken tijdsvlak. We brengen de boxspring onderdelen op de gewenste plaats in huis.

Wanneer u de boxspring ook door ons wenst te monteren, door 2 ervaren monteurs, dan berekenen we hiervoor extra € 135,-. Ook nemen we dan al het verpakkingsmateriaal mee retour zodat u dat niet meer hoeft weg te brengen.

Wat zijn de bezorg- en montagekosten bij de bestelling van een boxspring?

Bestellingen van kleinere producten zoals bedtextiel, dekbedden, hoofdkussens, hoeslakens en moltons worden bezorgd door de pakketdienst van DHL. Hiervoor wordt standaard € 5,95 verzendkosten berekend. Alle grote producten zoals boxsprings en matrassen worden bezorgd door onze gespecialiseerde transport- en montagepartner. De bezorgkosten voor de complete boxsprings zijn inclusief. We brengen de boxspring onderdelen op de gewenste plaats in huis. Wanneer u de boxspring ook door ons wenst te monteren, door 2 gespecialiseerde monteurs, dan berekenen we hiervoor € 135,- extra. Ook nemen we dan al het verpakkingsmateriaal mee retour. Dit bespaart u veel tijd.

Waar bezorgen en monteren jullie de boxsprings?

Wij bezorgen en monteren de boxsprings uitsluitend in Nederland en België. Uiteraard kunnen alle boxsprings ook afgehaald worden bij onze productielocatie in Beneden-Leeuwen (vlakbij Tiel). Op aanvraag en tegen een meerprijs bezorgen we ook in Duitsland.