Veelgestelde vragen

Vragen over online bestellen

  • 1) Hoe kan ik bestellen?

    Je kunt eenvoudig online bestellen door de gekozen boxspring in de winkelwagen te plaatsen en de stappen in het bestelproces te doorlopen. Je selecteert eerst eenvoudig je gewenste afmeting en kleur. Bent u niet in de gelegenheid om online te bestellen, dan kunnen wij u telefonisch verder helpen. Onze klantenservice is bereikbaar tussen 9:30 en 17:00 uur via nummer 06 – 82975771 of stuur een e-mail naar info@boxspringsflakkee.nl.

  • 2) Wat zijn de betaalmogelijkheden?

    Je kunt je bestelling direct online betalen via IDEAL. Wens je liever anders te betalen stuur ons dan een bericht via het contactformulier en we nemen direct contact met je op.

  • 3) Geven jullie garantie op producten?

    We geven 2 jaar fabrieksgarantie op de kern van de matrassen, boxen en elektrische motor. Indien je aanspraak wenst te maken op de garantie dien je dit per e-mail via het contactformulier aan onze klantenservice kenbaar te maken. Er geldt geen garantie in de volgende omstandigheden:
    – Ten aanzien van normale slijtage
    – Bij onoordeelkundig gebruik
    – Bij beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid
    – Bij van buitenaf komend onheil (b.v. blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen etc.)
    – Indien anderen dan de leverancier, zonder voorafgaande toestemming, herstel of andere werkzaamheden aan het artikel hebben uitgevoerd

  • 4) Hebben jullie een bezoekadres?

    Ja je kunt komen kijken in onze showroom in Middelharnis, Molenweg 8E. Ook bij onze producent in Beneden-Leeuwen (Van Heemstraweg 86) hebben we ook een complete showroom. We nemen graag de tijd om u de juiste boxspring te adviseren.

Vragen over de levering van uw bestelling

  • 5) Waar bezorgt u?

    Wij bezorgen uitsluitend in Nederland en België. Hiervoor berekenen we een toeslag van € 50,-. Uiteraard kunnen alle boxsprings ook afgehaald in onze showrooms Middelharnis en Beneden-Leeuwen.

  • 6) Wat zijn de bezorgkosten?

    Bestellingen van kleinere producten zoals bedtextiel, dekbedden, hoofdkussens, hoeslakens en moltons worden bezorgd door de pakketdienst van PostNL of DHL. Hiervoor wordt standaard € 5,95 verzendkosten berekend. Alle grote producten zoals boxsprings en matrassen bezorgd door onze gespecialiseerde transportpartner. De bezorgkosten voor de complete boxsprings zijn inclusief.

  • 7) Zijn de vermelde prijzen inclusief btw?

    Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief btw. In uw winkelwagen kunt u gemakkelijk het betaalde btw bedrag terugvinden. Tevens wordt het betaalde btw-bedrag vermeldt op de orderbevestiging die u na uw bestelling per e-mail binnen krijgt. Ook zijn de prijzen inclusief bezorging. We brengen de boxspring onderdelen op de gewenste plaats in huis. Wanneer u de boxspring ook door ons wenst te monteren berekenen we hiervoor extra € 75,-.

  • 8) Wat is de gemiddelde levertijd?

    Aangezien je complete boxspring bestelling met de uiterste zorg geproduceerd wordt hanteren we een gemiddelde levertijd van 10 tot 15 werkdagen. In overleg kunnen we een kortere levertijd overeenkomen. Wanneer je bestelling gereed is voor transport neemt onze bezorgpartner contact met je op om de leverdatum- en tijd te bespreken.

  • 9) Hoe werkt de levering van mijn boxspring?

    Zodra we je boxspring verzendklaar hebben gemaakt, zal onze bezorgpartner contact met u opnemen om een datum van levering te bespreken. Van de bezorgpartner ontvangt u ook een tijdsvlak van levering. Op de afgesproken dag wordt uw bestelling geleverd binnen het besproken tijdsvlak. We brengen de boxspring onderdelen op de gewenste plaats in huis. Wanneer u de boxspring ook door ons wenst te monteren berekenen we hiervoor extra € 75,-.