Veelgestelde vragen

Vragen over online bestellen

  • 1) Hoe kan ik bestellen?

    U kunt eenvoudig online bestellen door de gekozen boxspring of andere producten in de winkelwagen te plaatsen en de stappen in het bestelproces te doorlopen. U selecteert eerst eenvoudig uw gewenste afmeting, kleur en de andere aangeboden opties. Bent u niet in de gelegenheid om online te bestellen, dan kunnen wij u telefonisch verder helpen. Onze klantenservice is bereikbaar tussen 9:30 en 17:00 uur via telefoonnummer +31 (0)187 66 54 49 of stuur een e-mail naar info@boxspringscompleet.nl.

  • 2) Wat zijn de betaalmogelijkheden?

    U kunt uw bestelling direct online betalen via IDEAL. Wenst u liever anders te betalen stuur ons dan een bericht via het contactformulier en we nemen direct contact met u op.

  • 3) Geven jullie garantie op producten?

    Uiteraard geven we fabrieksgarantie op onze producten zoals hieronder te lezen:
    > boxspringconstructie (hout en stalen frame): 10 jaar garantie
    > kern van de pocketvering matrassen: 3 jaar
    > elektrische motor + afstandsbediening: 2 jaar
    > toppers: 2 jaar
    Indien u aanspraak wenst te maken op de garantie dient u dit per e-mail via het contactformulier aan onze klantenservice kenbaar te maken. Er geldt geen garantie in de volgende omstandigheden:
    – Ten aanzien van normale slijtage
    – Bij onoordeelkundig gebruik
    – Bij beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid
    – Indien anderen dan de leverancier, zonder voorafgaande toestemming, herstel of andere werkzaamheden aan het artikel hebben uitgevoerd

  • 4) Hebben jullie een bezoekadres?

    Ja u kunt komen kijken in onze showroom in Middelharnis, Molenweg 8B. Ook bij onze productielocatie in Beneden-Leeuwen (Van Heemstraweg 86) hebben we een complete showroom. Hier zijn alleen de Olympic Life boxsprings te zien. We nemen graag de tijd om u de juiste boxspring te adviseren.

Vragen over de levering van uw bestelling

  • 1) Waar bezorgt u?

    Wij bezorgen de boxsprings uitsluitend in Nederland en België. Uiteraard kunnen alle boxsprings ook afgehaald worden bij onze productielocatie in Beneden-Leeuwen.

  • 2) Wat zijn de bezorg- en montagekosten?

    Bestellingen van kleinere producten zoals bedtextiel, dekbedden, hoofdkussens, hoeslakens en moltons worden bezorgd door de pakketdienst van DHL. Hiervoor wordt standaard € 5,95 verzendkosten berekend. Alle grote producten zoals boxsprings en matrassen worden bezorgd door onze gespecialiseerde transportpartner. De bezorgkosten voor de complete boxsprings zijn inclusief. We brengen de boxspring onderdelen op de gewenste plaats in huis. Wanneer u de boxspring ook door ons wenst te monteren, door 2 gespecialiseerde monteurs, dan berekenen we hiervoor € 135,- extra. Ook nemen we dan al het verpakkingsmateriaal mee retour. Dit bespaart u veel tijd.

  • 3) Zijn de vermelde prijzen inclusief btw?

    Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief btw. In uw winkelwagen kunt u gemakkelijk het betaalde btw bedrag terugvinden. Tevens wordt het betaalde btw-bedrag vermeldt op de orderbevestiging die u na uw bestelling per e-mail binnen krijgt.

  • 4) Wat is de gemiddelde levertijd?

    Aangezien uw complete boxspring bestelling met de uiterste zorg geproduceerd wordt hanteren we een gemiddelde levertijd van ca. 4 tot 5 weken. In overleg kunnen we een kortere levertijd overeenkomen. Wanneer uw bestelling gereed is voor transport neemt onze bezorg- en montagepartner contact met u op om de leverdatum- en tijd in te plannen.

  • 5) Hoe werkt de levering van mijn boxspring?

    Zodra we uw boxspring verzendklaar hebben gemaakt, zal onze bezorgpartner contact met u opnemen om een datum van levering te bespreken. Van de bezorgpartner ontvangt u ook een tijdsvlak van levering. Op de afgesproken dag wordt uw bestelling geleverd binnen het besproken tijdsvlak. We brengen de boxspring onderdelen op de gewenste plaats in huis. Wanneer u de boxspring ook door ons wenst te monteren dan berekenen we hiervoor extra € 135,-. Ook nemen we dan al het verpakkingsmateriaal mee retour.

Vragen over het hoofdbord van de boxspring

  • 1) Kan het hoofdbord aangepast worden zodat de onderkant over de plint past?

    Indien u een dikke plint kunnen we aan de onderkant van het hoofdbord een inkeping maken zodat het hoofdbord over de plint geplaatst kan worden. Dit is erg belangrijk omdat dan het hoofdbord strak tegen de muur geplaatst kan worden waardoor de stabiliteit optimaal is. De stoffering van het hoofdbord wordt uiteraard netjes rondom de inkeping verwerkt. Het is verder belangrijk dat u de exacte afmeting van de plint aan ons doorgeeft (dikte x hoogte). Voor de productie van de inkeping berekenen we een toeslag van € 100,-.

  • 2) Kan het hoofdbord ook lager gemaakt worden?

    We kunnen het hoofdbord in alle afmetingen produceren. Dus moet het hoofdbord iets lager omdat u een schuine wand heeft dan is dat geen probleem. Vaak is de standaard hoogte van het hoofdbord 120 cm maar deze kunnen we eventueel aanpassen naar 110 of 100 cm. Indien u een hoofdbord met een motief (vierkantjes / ruitjes) neemt, let dan op dat het hoofdbord wel hoog genoeg is zodat het motief volledig en goed tot uiting komt.

  • 3) Kan ieder hoofdbord geproduceerd worden?

    Ja, aangezien we alles zelf produceren kunnen we alle modellen hoofdborden produceren. Dus heeft u ergens een mooi hoofdbord gezien of heeft u zelf ideeën? Geef deze dan aan ons door en we maken het hoofdbord exact na. Uiteraard doen we vooraf een prijsopgave.

Vragen over uw oude bed / boxspring

  • 1) Kan het oude bed / boxspring ook mee retour genomen worden?

    Ja het is mogelijk dat onze transport- en montagepartner uw oude bed retour neemt bij het leveren van uw nieuwe boxspring. U begrijpt dat indien u alles zelf afvoert dit voor u voordeliger is. Maar hoe fijn is het als u zelf niet in de mogelijkheid bent omdat u te weinig tijd heeft, of de kracht of het vervoer niet heeft, dat wij dit voor u uit handen nemen. Onze ervaren monteurs demonteren uw oude slaapsysteem en voeren deze af. Bij de verwerking van de retour genomen bedonderdelen wordt rekening gehouden met het milieu. Voor het retour nemen van uw oude bed / boxspring berekenen we een toeslag van € 135,-.