Bezorging en montage

Wij bezorgen je boxspring gratis binnen Nederland en België tot in de slaapkamer. Wil je je boxspring op de Waddeneilanden of in het buitenland laten bezorgen? Ook dat is in onderling overleg mogelijk. De vergoeding voor de montage en het afvoeren van het verpakkingsmateriaal bedraagt € 95,-. We bieden bewust de keuze aan om de boxspring wel of niet door ons te laten monteren. Zo kunnen we de aangeboden prijzen transparant en laag houden. Let er wel op dat we bij eventuele montagefouten (door jezelf) geen garantie kunnen geven op eventuele defecten. Je kunt je keuze, voor wel of geen montage, ook nog later aan ons doorgeven.

Montage van een vlakke (niet-verstelbare) boxspring

Bij een vlakke boxspring is de montage echt heel eenvoudig en zou je perfect, wel met z’n tweeën, zelf kunnen doen. Dit scheelt je € 95,- aan montage- en afvoerkosten. De meeste tijd zit in het uitpakken van alle onderdelen en het afvoeren van het verpakkingsmateriaal. Maar wil je hier geen omkijken naar hebben? En dat je boxspring helemaal op en top door ons gemonteerd wordt? Dan kunnen onze montage experts dit geheel voor je verzorgen waardoor je slaapkamer ook netjes en opgeruimd achtergelaten wordt.

Wanneer je speciale bedpootjes hebt uitgekozen, die onder de boxspring geschroeft dienen te worden, dan adviseren we wel te kiezen om de montage door ons te laten doen. De standaard bedpootjes met schroefdraad kunnen namelijk eenvoudig onder de boxspring vastgedraaid worden.

Montage van een elektrisch verstelbare boxspring

Bij een elektrisch verstelbare boxspring is wel te adviseren om de montage en het afvoeren van het verpakkingsmateriaal door ons uit te laten voeren. Alle onderdelen, dus ook de motoren, worden los geleverd. De montage van de motoren vergt enige montage expertise wil alles goed functioneren. We kunnen anders ook geen garantie geven voor eventuele defecten wanneer je zelf de montage gaat uitvoeren.

Ander bezorgadres?

Het is mogelijk om je bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen, geef dit aan tijdens het bestellen.

Ik heb een boxspring besteld en nu?

Na je bestelling ontvang je een uitgebreide bevestigingsmail met bijgevoegd de opdrachtbevestiging als pdf. document. Zodra de boxspring gereed is voor transport maakt onze transport- en montagepartner een telefonische afspraak met je voor de bezorging. Hou rekening met een levertijd tussen de 4 en 6 weken. Bij eventuele spoedgevallen kun je contact met ons opnemen en doen we ons best om de boxspring sneller te leveren.

Waar moet je op letten bij de bezorging van je boxspring?

Om de bezorging van jouw boxspring zonder problemen te laten verlopen, vind je hier meer informatie en tips.

Heb je nog vragen?

Voor al jouw vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice. We zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag via telefoonnummer +31 (0)187 66 54 49 of per mail info@boxspringscompleet.nl.  Wilt je meer informatie of eens langskomen in de showroom? Vul het onderstaande formulier in voor het maken van een afspraak.