Hoe werkt de levering van mijn boxspring?

Zodra we uw boxspring verzendklaar hebben gemaakt, zal onze bezorgpartner contact met u opnemen om een datum van levering en/of montage te bespreken. Van de bezorg- en montagepartner ontvangt u ook een tijdsvlak van levering/montage. Op de afgesproken dag wordt uw boxspring geleverd/gemonteerd binnen het besproken tijdsvlak. We brengen de boxspring onderdelen op de gewenste plaats in huis.

Wanneer u de boxspring ook door ons wenst te monteren, door 2 ervaren monteurs, dan berekenen we hiervoor extra € 135,-. Ook nemen we dan al het verpakkingsmateriaal mee retour zodat u dat niet meer hoeft weg te brengen.

Wat is de gemiddelde levertijd van een boxspring?

Aangezien uw complete boxspring bestelling met de uiterste zorg geproduceerd wordt hanteren we een gemiddelde levertijd van ca. 4 tot 6 weken. Dit betreft alleen de Olympic Life boxsprings. De gemiddelde levertijd van de boxsprings van het merk Van Landschoot is 6 tot 8 weken. In overleg kunnen we een kortere levertijd overeenkomen. Wanneer uw bestelling gereed is voor transport neemt onze bezorg- en montagepartner contact met u op om de leverdatum- en tijd in te plannen.

Zijn de vermelde prijzen op de website inclusief btw?

Ja, alle prijzen op onze website Boxspringscompleet.nl zijn inclusief btw. In uw winkelwagen kunt u gemakkelijk het betaalde btw bedrag terugvinden. Tevens wordt het betaalde btw-bedrag vermeldt op de orderbevestiging die u na uw bestelling per e-mail binnen krijgt.

Wat zijn de bezorg- en montagekosten bij de bestelling van een boxspring?

Bestellingen van kleinere producten zoals bedtextiel, dekbedden, hoofdkussens, hoeslakens en moltons worden bezorgd door de pakketdienst van DHL. Hiervoor wordt standaard € 5,95 verzendkosten berekend. Alle grote producten zoals boxsprings en matrassen worden bezorgd door onze gespecialiseerde transport- en montagepartner. De bezorgkosten voor de complete boxsprings zijn inclusief. We brengen de boxspring onderdelen op de gewenste plaats in huis. Wanneer u de boxspring ook door ons wenst te monteren, door 2 gespecialiseerde monteurs, dan berekenen we hiervoor € 135,- extra. Ook nemen we dan al het verpakkingsmateriaal mee retour. Dit bespaart u veel tijd.

Waar bezorgen en monteren jullie de boxsprings?

Wij bezorgen en monteren de boxsprings uitsluitend in Nederland en België. Uiteraard kunnen alle boxsprings ook afgehaald worden bij onze productielocatie in Beneden-Leeuwen (vlakbij Tiel). Op aanvraag en tegen een meerprijs bezorgen we ook in Duitsland.

Wat is het bezoekadres van Boxsprings Compleet?

Ja u kunt komen kijken in onze overzichtelijke Boxsprings Compleet showroom in Middelharnis, Molenweg 8B (vlakbij de Lidl en Gamma). Iedere werkdag geopend van 10 tot 16 uur en zaterdag van 10 tot 15 uur. Geregeld hebben we ook showroommodellen die tegen een gereduceerd tarief aangeboden worden. U kunt deze boxsprings dan vrijwel direct meenemen als u zelf voor het transport zorgt. Ook bij onze productielocatie in Beneden-Leeuwen, Van Heemstraweg 86, hebben we een complete showroom. Hier zijn alleen de Olympic Life boxsprings te zien. We nemen graag de tijd om u de juiste boxspring te adviseren.

Wat is de garantie op boxsprings en andere producten?

Uiteraard geven we fabrieksgarantie op onze producten zoals hieronder te lezen;

  • vlakke en elektrisch verstelbare boxspringconstructie (hout en stalen frame): 10 jaar garantie,
  • kern (veren / pockets) van de pocketvering matrassen: 3 jaar,
  • stoffering van de gestoffeerde pocketvering matrassen: 3 jaar,
  • elektrische motor + afstandsbediening: 2 jaar,
  • topdekmatrassen / toppers: 2 jaar.

Indien u aanspraak wenst te maken op de garantie dient u dit per e-mail via het contactformulier aan onze klantenservice kenbaar te maken. Het is mogelijk dat we een aantal foto’s vragen om op te sturen. Er geldt geen garantie in de volgende omstandigheden;

  • ten aanzien van normale slijtage,
  • bij onoordeelkundig gebruik,
  • bij beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid,
  • indien anderen dan de leverancier, zonder voorafgaande toestemming, herstel of andere werkzaamheden aan het artikel hebben uitgevoerd.

Hoe kan ik online bestellen?

U kunt eenvoudig online bestellen door de gekozen boxspring of andere producten in de winkelwagen te plaatsen en de stappen in het bestelproces te doorlopen. U stelt uw gewenste boxspring samen door eerst uw afmeting, kleur en de andere aangeboden opties te selecteren. Bent u niet in de gelegenheid om online te bestellen? Dan kunnen wij u telefonisch verder helpen.

Onze klantenservice is op werkdagen en zaterdag bereikbaar tussen 10:00 en 17:00 uur via telefoonnummer +31 (0)187 66 54 49 of stuur bericht via het chat-panel rechtsonder op de website. Ook kunt u een bericht sturen via ons contactformulier.

Na uw online bestelling ontvangt u een e-mailbevestiging en nemen wij contact met u op bij eventuele vragen.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

U kunt uw bestelling direct online betalen via iDEAL, Creditcard, Paypal of Bancontact. Wenst u liever anders te betalen stuur ons dan een bericht via het contactformulier en we nemen direct contact met u op. We kunnen u dan ook eerst een voorstel mailen en u kunt vervolgens aan ons doorgeven hoe u wenst te betalen.